"Prilikom izgradnje obaloutvrde upoterbljen je pogrešan oblik kamene oplate.Trebalo je koristiti oblu i nepravilnu formu koja bi se uspešnije uklopila u stari ambijent Gardoša i u rešenje sa kraja 19. veka na koje se obala nadovezuje.
Neshvatljivo je kako projektanti to nisu videli." A.D.
Neshvatljivo je kako projektanti to nisu videli." A.D.
Ovo je jedno stručno misljenje sa kojim se većina slaže, a koje se odnosi na očuvanje Starog jezgra Zemuna i gradnju u skladu sa nasleđenim ambijentom 19.veka.
Sada se očekuje nastavak radova i izgradnja budućeg novog Šetališta :
"Predviđeno je uređenje od restorana „Šaran“ pa
400 metara uzvodno. Zaštitu obaloutvrde radilo je „Srbijavode“, dok Direkcija za građevinsko zemljište radi obnovu samog keja. Pripremljena je neophodna dokumentacija i dobili smo saglasnost od nadležnog Ministarstva za životnu sredinu i prostorno planiranje. U narednom periodu uslediće izbor izvođača radova nakon koga će biti poznato i koliko je tačno sredstva potrebno za radove. Ove godine usledio je rebalans budžeta i zato ćemo u skladu sa novim finansijskim mogućnostima razmotriti kada je moguće pokrenuti izgradnju - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište.
Nov izgled keja predviđa široko šetalište, biciklističku stazu,
parking mesta i novu saobraćajnicu.
Na kraju ulice predviđena je okretnica za dostavna i interventna vozila. Ulica će biti povezana sa gornjim nivoom šetališta na kome će biti omogućeno formiranje letnjih bašti, terasa, vidikovca, odmorišta kao i rampe za spuštanje čamaca u reku." Blic
Biciklistička staza i 'široko šetalište' su planirani iste širine ?!
Potpuno je besmisleno graditi posebnu saobraćajnu stazu za bicikliste
kao na N.Bgd. koja se vrlo malo koristi, jer je biciklista malo u gradu.
Daleko je veći broj šetača na keju i beba u kolicima, nego biciklista.
Sada se očekuje nastavak radova i izgradnja budućeg novog Šetališta :
"Predviđeno je uređenje od restorana „Šaran“ pa
400 metara uzvodno. Zaštitu obaloutvrde radilo je „Srbijavode“, dok Direkcija za građevinsko zemljište radi obnovu samog keja. Pripremljena je neophodna dokumentacija i dobili smo saglasnost od nadležnog Ministarstva za životnu sredinu i prostorno planiranje. U narednom periodu uslediće izbor izvođača radova nakon koga će biti poznato i koliko je tačno sredstva potrebno za radove. Ove godine usledio je rebalans budžeta i zato ćemo u skladu sa novim finansijskim mogućnostima razmotriti kada je moguće pokrenuti izgradnju - kaže Nenad Bajić iz Direkcije za građevinsko zemljište.
Nov izgled keja predviđa široko šetalište, biciklističku stazu,
parking mesta i novu saobraćajnicu.
Na kraju ulice predviđena je okretnica za dostavna i interventna vozila. Ulica će biti povezana sa gornjim nivoom šetališta na kome će biti omogućeno formiranje letnjih bašti, terasa, vidikovca, odmorišta kao i rampe za spuštanje čamaca u reku." Blic
Biciklistička staza i 'široko šetalište' su planirani iste širine ?!
Potpuno je besmisleno graditi posebnu saobraćajnu stazu za bicikliste
kao na N.Bgd. koja se vrlo malo koristi, jer je biciklista malo u gradu.
Daleko je veći broj šetača na keju i beba u kolicima, nego biciklista.
Da li su 'planeri' nekad bili na zemunskom keju i videli kako se on koristi?
Opet je problem saobraćaj, pa evo još jedno mišljenje u vezi Zemuna:
"Povodom najave konačnog završetka građevinskih radova na uređenju Zemunskog keja od restorana Šaran do Radeckog napominjem da je neophodno u predloženom projektu napraviti izmene.
Potrebno je izmestiti saobraćaj sa obaloutvrde i stvoriti mirnu oazu na reci. Još jednom se kod nas radi uobičajeno, stihijski i bez promišljenog koncepta čitavog šetališta.
Ko posmatra ovaj prostor kao poseban
kulturnoistorijski, prirodni i turistički resura grada?
Kada planirate na ovom prostoru, morate da znate da je potrebno izgraditi javne garaže koje su predviđene planskim dokumentima, prevashodno, garažu na Trgu Branka Radičevića, na mestu postojeće benzinske pumpe, zatim garažu u Ivićevoj na uglu Vrtlarske i na parnoj strani ul. Stevana Markovića.
Dakle projektanti otvorite RP SJZ, pa vidite sta je planirano i u kojem prostoru se nalazite. Radite posao za buducnost i svaka greška je trajna, a svi znaju da nema para za bacanje i da nam ne terbaju nepismena rešenja. Naučite da se na reku ne dolazi džipom do obale, da postoje i drugi, drugačiji konzumenti i da nisu noćni posetioci najbitniji za opredeljivanje rešenja koje treba da koristi budućim generacijama.
Nemojte da planirate po meri Čumicevog sokačeta, Zemunikuma i mnogih rešenja koje je pregazilo vreme.
Zemuski kej, Gardoš i Staro jezgro su ogromen potencijal od kojih generacije mogu da žive, samo ako ih sačuvamo. " A.D.
Opet je problem saobraćaj, pa evo još jedno mišljenje u vezi Zemuna:
"Povodom najave konačnog završetka građevinskih radova na uređenju Zemunskog keja od restorana Šaran do Radeckog napominjem da je neophodno u predloženom projektu napraviti izmene.
Potrebno je izmestiti saobraćaj sa obaloutvrde i stvoriti mirnu oazu na reci. Još jednom se kod nas radi uobičajeno, stihijski i bez promišljenog koncepta čitavog šetališta.
Ko posmatra ovaj prostor kao poseban
kulturnoistorijski, prirodni i turistički resura grada?
Kada planirate na ovom prostoru, morate da znate da je potrebno izgraditi javne garaže koje su predviđene planskim dokumentima, prevashodno, garažu na Trgu Branka Radičevića, na mestu postojeće benzinske pumpe, zatim garažu u Ivićevoj na uglu Vrtlarske i na parnoj strani ul. Stevana Markovića.
Dakle projektanti otvorite RP SJZ, pa vidite sta je planirano i u kojem prostoru se nalazite. Radite posao za buducnost i svaka greška je trajna, a svi znaju da nema para za bacanje i da nam ne terbaju nepismena rešenja. Naučite da se na reku ne dolazi džipom do obale, da postoje i drugi, drugačiji konzumenti i da nisu noćni posetioci najbitniji za opredeljivanje rešenja koje treba da koristi budućim generacijama.
Nemojte da planirate po meri Čumicevog sokačeta, Zemunikuma i mnogih rešenja koje je pregazilo vreme.
Zemuski kej, Gardoš i Staro jezgro su ogromen potencijal od kojih generacije mogu da žive, samo ako ih sačuvamo. " A.D.